![]() |
![]() |
#481 |
Kluba biedrs
Reģistrācija: 01.11.2009
Dzinējs: 2.0 16v ABF
Ziņas: 1,205
![]() |
![]() Iepriekš jau pieminēju, ka par hadeni savs vesels stāsts. Dažas lapas atpakaļ skaisti aprakstīju kā 2018 gadā pārgāju uz 5 skrūvju stupicām, platākiem plauktiem un lielākām pusasīm
![]() ![]() ![]() 2018 gada Saldus gonkā izstājāmies jau ss3 dēļ tā ka īsajai pusasij izjuka iekšējais mironis- norakstīju uz vecumu ![]() Līdz izstāšanās brīdim mums gāja tīri labi cik atceros ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#482 |
Kluba biedrs
Reģistrācija: 01.11.2009
Dzinējs: 2.0 16v ABF
Ziņas: 1,205
![]() |
![]() Nākamā bija Liepāja 2018- tajā gāja vēl sliktāk
![]() ![]() ![]() izstāšanās ss2 otrajā līkumā (pilnīgi nekāda kaifa 6h ar tralīti kratīties pāri visai Latvijai, lai pabrauktu principā 5min un atkal 6h atpakaļ ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#483 |
Kluba biedrs
Reģistrācija: 01.11.2009
Dzinējs: 2.0 16v ABF
Ziņas: 1,205
![]() |
![]() Šāds skats jau kļuva pierasts
![]() Un atkal jau īsās pusass iekšējais mironis ![]() Labi ka turpat bija trases tiesnesis, kam mašīnā bija 3 atslēgas ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#484 |
Kluba biedrs
Reģistrācija: 01.11.2009
Dzinējs: 2.0 16v ABF
Ziņas: 1,205
![]() |
![]() Šoreiz es galvā noķēru mirkli, ko es darīju ar mašīnu brīdī, kad izjuka mironis
![]() Diezgan ātri atradu atšķirību. Nezinu cik ir facelift corrado attālums starp amīšu glāžu centriem- manam ir 108cm , bet vw vento golf3 ir 112cm + plaukti ir par 2.5cm platāki. Liekot lietā pamatskolas formulu a2+b2=c2 tika secināts, ka pusass ir par garu. Pētot sīkāk dabā tas arī apstiprinājās. Pie vainas arì ir iepriekš apspriestais apakšējais šarnīrs, jo zem tāda leņķa kā tas stāv grozot stūri mainās attālums starp stupicu un kārbas flanci!!@! |
![]() |
![]() |
![]() |
#485 |
Kluba biedrs
Reģistrācija: 01.11.2009
Dzinējs: 2.0 16v ABF
Ziņas: 1,205
![]() |
![]() Manā gadijumā izgriežot stūri pa kreisi pusass stienis tika iestumts par dziļu iekšējā mironī un ar bumbām saplēsts seperators.
Tad nu tika meklēts variants, ko darīt. Pirmais domāju iegādāties vr6 corrado pusasi. Protams tie mētājas uz katra stūra ![]() ![]() ![]() Izdomāju , ka vajag vainu saīsināt jauno pusasi vai pagarināt veco. Tā kă griezt pusass stieni un pēc tam metināt to man nebija pieņemami, tad izdomāju pagarināt veco pusasi ar flanča palīdzību. Tikai cik daudz? Īsti nebija skaidrs. Pieņēmu ka jāpagarina par abu pusasu atšķirības pusi. Proti atšķirība atkal ir tie 2.5 cm, ko izdalot uz pusi ir 12,5 mm. Flanci izgatavoju no vecas kārbas pusass flanča, to novirpojot ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#486 |
Kluba biedrs
Reģistrācija: 01.11.2009
Dzinējs: 2.0 16v ABF
Ziņas: 1,205
![]() |
![]() 2018 gadā vēl bija atlicis minirallija posms Latvija, kas notiek pa biķerniekiem. Tad devāmies uz turieni testēt kaujas režīmā pusasis
![]() ![]() Beidzot finišs ar manu jauno stūrmani un pirmais finišs kopš 2017 gada rudens ![]() ![]() Pa biķerniekiem arī ne bez piedzīvojumiem, bet tā jau man ierasta lieta ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#487 |
Kluba biedrs
Reģistrācija: 15.12.2010
Dzinējs: 1.8 JH
Ziņas: 1,270
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Paldies par raskladu
![]() Prieks redzēt, ka viss notiek un Tavs Corrado ar vēl kustas! Skatoties kā Ropažos tās žurkas pa grāvjiem mētājas ![]() Lai veicas! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Šeit ir: 1 (lietotāji - 0 , ciemiņi - 1) | |
Tēmas opcijas | Meklēt tēmā |
|
|