Sākumlapa

Stabo.lv
Ozmax Development: efektīvi wwwides & grafiskie risinājumi

Pasākumi   ...
« iepriekšējais nākamais »
Volkswagen Fest UA 2012 /21.07.-22.07.2012/

Scirocco administrācija
2012.07.26  20:37
Izdrukas variants

No 21-22.jūlijam A/B „Ēdema” norisinājās 3-šais Volkswagen Festivāls Kijevā, Ukrainā. Šogad aizbraucu piedalīties. Diemžēl no Latvijas Scirocco kluba es braucu vienīgais, bet domāju nākošgad mums jau sanāks izveidot nelielu kolonnu un vēl vairāk pārsteigt organizatorus.

Bet tagad par pašu pasākumu....

Rīgas izbraucām trešdienas vakarā, aptuveni 20:00. Komandā no 4 cilvēkiem, es ar Niku un abi bērni. Braucam caur Poliju. Kopā vienā virzienā sanāca ~1500 km.Pusnaktī jau braucam Kauņai garām. Visu nakti ar mini pieturām un agrā rīta bijām jau PL-UA robežpunktā. Muitai tikām ātri cauri, rindas nebija. Pusstundas laikā bijām jau otrā pusē. Vienīgais kuriozs bija, kad braucu pāri muitas "guļošajiem policistiem".  Muitnieku sejas, diemžēl, neiedrīkstēja bildēt, bet nu skats labs - kamēr es ar 0,01 km/h mēģinu tiem guļošiem pārbraukt pāri šie aizrauj elpu un klausās kā es ar apakšu mēģinu tos noraut.

Pārbraucot robežu, paliek ~500 km līdz Kijevai. Mūs pārsteidza ceļu kvalitāte, jo es vairāk reizes biju aizķēries Polijā un Latvijā nekā tur. 80%-tos labs jauns asfalts, pārējie 20% lāpīts, bet samēra labi.

Šī ir pati pirmā bilde, pirmais benzīntanks Ukrainā, ~ 200m aiz robežas. Vēlāk pamanījām, ka līdzīgi sunīši ir KATRA Ukrainas tankā tajā maršrutā, kur mēs izbraucām.

Pa ceļam varēja redzēt, un dažās vietās pat notriekt kādu mājas dzīvnieku (zirgus, govis, aitas, āžus, vistas, zoss...) tie tur ir pilns. Viena vietā, uz "bāņa" kur visi mauca uz ~120 km/h bija strauji jābremzē, jo priekšā soļoja govis, kādas 10, apbraukt nevar, spraukties starp viņām ar Scirocco bails (tomēr ragi virsu ir ), beigās sagaidīju, kad mani apdzina viens busiņš un aiz viņa platiem "pleciem" es izbraucu cauri.

Kijevā bijām trešdien ap 15:00.

Pirmais iespaids par Kijevu- viss dārgi!!!  Viss, izņemot šņabi un metro.Kijevā mašīnu var likt (liek) gandrīz visur, tāpat, ka bija Sankt - Pēterburgā. Man īpaši patika vietas, kur bija zīme ceļa malā un, lai neliktu auto zem zīmes, viņi uzbrauca tur pat uz trotuāra.

Ņemot vērā, ka mums bija 1 brīva diena līdz pasākuma sākumam, izlēmām to izmantot un apskatīties pilsētu , bet Kijeva izrādījās tik liela, ka, kamēr mēs braucam no viena gala uz otru, pēkšņi satumsa.

Piektdien no rīta pieceļamies, sakopjamies un atkal braucām uz centru. Atstājām mašīnu tur pat netālu, bet redzama vietā, lai vieglāk atrast pēc tam, mēs izstaigājām šķērsam galveno ielu, kur bija daudz smukas strūklakas, ēkas, pieminekļi.....

Tеатр ляльок, tā uz jumta bija rakstīts - leļļu teātris, baigi smuks.

Mēs nelidojām, tas bija parasts kalns parkā ... liela pilsēta, ne?

Aizgājām un pavizinājāmies ar Metro. Tas gan ir viens ģeniāls risinājums, tik lielai pilsētai, mūsu naudā 0,14 lvl, iekāp un brauc. Pilsētā 3 līnijas, kuras savā starpā krustojas. Maksā tik par to, ka nokāp zem zemes, tālāk pārsēdies kaut vai 30 reizes, kamēr nonāksi vajadzīgajā vietā. (Metro)vilciens abos virzienos iet ar 2 min intervālu.

To, ka pilsēta ir milzīga es laikam jau rakstīju, pie tā sākumā bija grūti pierast, jo mums līdz tālam veikalam 5-10 km, viņiem 50-80 km, nezinu cik no vienas pilsētas malas līdz otrai, bet nu daudz.

Laiks paskrēja ļoti ātri un pamanījām, ka pienācis brīdis braukt uz pasākuma norises vietu atpūtas bāzi „Ēdem”.

Pulksten ~16:00 (jo tieši no 16:00 tur bija vaļā telšu pilsētiņa) dodamies uz VW Fest norises vietu, iekārtoties.

Atbraucam pirmie .. ne nu organizatori jau bija, bet skatuve un viss pārējais bija tapšanas procesā.

Baigi smuks parks tur bija, īsta Ēdema

Es ar sīkiem sāku celt telti, Nika aizbrauca tur pat noskalot auto.

Par to laiku sāka sabraukt arī citi Fest dalībnieki. Burtiski pēc stundas atbrauca pirmā pazīstama seja - Oleg M. ar diviem auto vienlaicīgi Scirocco mk1 un Golf mk1 Kabrio, tad divi jauki cilvēki no Scirocco.ru un tad ilggaidītais Miša ar otro pusīti no Ļvovas.

Vārds pa vārdam, joks aiz joka un pēkšņi sapratu, ka sāka palikt gaišs paskatos uz pulksteņa, a tur pāri 4:00. Pēc apmēram 3 stundām bija jāceļas, lai brauktu kolonā ~ 50km pa Kijevu un es neteikšu priekšā, paši noprotat kā visi jūtās pēc iedzeršanas par tikšanos, tad par tusiņu, tad par mašīnām un tad atkal par kaut ko nu lūk, rezultātā no rīta pamodās daudz zombi, sakopāmies un skrienam uz tikšanas vietu, VW Centru, kas atradās ~ 35km no kempinga vietas.

Pie VW centra iela principā nobloķēta.  VW centra stāvvieta, citu centru stāvvietas, ietve, sānu ieliņas un ~ 2 km, divās joslās stāv VW un gaida startu. Mēs atbraucām pēdēja sekundē. Tikko noslapējām motoru, bija jāizbrauc. Un tad ar bezgala garu kolonu sekoja ~ 50km "bezpriģela" pa Kijevas ielām

Tā, ka Kijeva ir liela, iedzīvotāji un viņu mašīnas tur ir ļoti daudz, visa kolona dabūja nostāvēt arī milzīgajos Kijevas korķos. Bet interesantākais sekoja beigās. Kad izbraucam no korķiem (šaurām 2-3 joslas ielām) un tikām uz 5 joslas šoseju/bāni (kura dalās pa joslām, kur augšā karājās zīmes ar ātruma ierobežojumu 130kmh/130kmh/90kmh/70kmh/autobusu josla) un tad organizatori palēnināja ātrumu, lai visi savācās viena milzīgā kolonā. Efekts bija labs, 100-tiem dažādu Volkswagen, jauni no salona, veci, krāsaini, smuki, visi aizņēma visas joslas , UN es laikam aizmirsu pateikt, Policijas pavadības mums nebija !!!

Šāda veidā, pa to šoseju mēs braucam aptuveni 20 km garu posmu.
Es pat paspēju visus akurāti apbraukt pa labo autobusa joslu, līdz kolonas sākumam, iebraukt tankā, ieliet 20 litrus benzīna, samaksāt ar karti, uzklausīt morāli par sastrēgumu uz autobāņa no pārdevēja un atgriezos kolonas vidū, beigas tai kolonai pat redzēt nevarēja. Tad, kad visas joslas sagāja vienā, tad līdz brīdim, kad teritorijā iebrauca pēdējais auto, pagāja aptuveni 1,5-2 stundas.

Kad atbraucām, liels laukums bija sadalīts daļās. Dažās vietās bija atdalīti klubi, dažās vietās modeļi. Es iebraucu stūrīti, kur lika mašīnas, kam gribējās savu auto atradīt citiem. Aiz stūra bija milzīga stāvvieta, kur parkojās tie, kas gribēja patusēt, bet negribēja likt uz izrādi savus auto. Starp visām daļām bija norobežotas brauktuves, lai jebkura brīdī jebkurš dalībnieks var izbraukt ārā no tas teritorijas un brīvu pārvietoties vajadzīgā virzienā.

Sakārtoja mašīnas un sākas tuss.

Skatuvē pasākumu vadīja divi cilvēki. Blakus milzīgs stends no sponsoriem (Karcher), blakus izklaides teltis (šautriņas, atrakcijas), blakus VW Centra telts, kur visa vakara garumā izspēlēja konkursiņus un dalīja simboliskas dāvanas, bērniem balonus, puzlas, un citus jaukumus. Tur pat atradās daudz kas cits (fotogrāfijās visu varēs redzēsiet), Eos ar meitenēm un fotogrāfu, TurtleWax milzīga telts, viens mk2 golfs un blakus čupa ar baloniņiem garastāvokļa uzlabošanai (krāsošanai). Paralēli notika ļoti daudz interesantu pasākumu, VW UP un Beetle prezentācija, citā vietā meitenes cīnījās dubļu vannā, citur 4-ri Amaroki plēsa māju ar striķiem, vienā vietā skatītājus izklaidēja moču šovi, un daudz- daudz kas cits, visu pat atcerēties nevaru.

Teritorijā bija arī kafejnīcas.

Aiz ēkas, ielas pusē bija gandrīz visa VW modeļu līnija (jauni auto: CC, Jetta, Golf 6 GTi, Scirocco, Polo,...), un varēja paņemt jebkuru un nedaudz pavizināties pa vietējam ieliņām.

Kā jau iepriekš rakstīju notika daudz visādi konkursi, uz četriem no viņiem bija jāreģistrējas (vizuāls tuning, oriģināls auto "retro", tehniskais tunings, antituning)

Es pieteicos uz 3 no 4-riem Jūs taču teicat novēlējumā, lai atvedu kausus!

Šos konkursus vērtēja speciāli izveidota žūriju komanda. Kamēr žūrija vērtēja katru auto atsevišķi, notika daudz citu interesantu konkursu pie skatuves. Tas notika apmēram tā, pasākuma vadītājs saka:

"Kas grib pamēģināt sevi konkursā «самый» pats:
грязный автомобиль
большая полка на дисках
(lielākais plaukts diskam)
низкий статичный автомобиль
(zemākais auto bez pneimo)
дальний участник (tālākais braucējs)”

... Ko tik neizdomā lai tiktu uz Fest diski ir BBS RM ?

Scirocco mk3 bija vairākumā, mk1 mk2 un Corrado kopā bija mazāk.

Trīs zaļi Scirocco.

Corrado ar R36 motru no Passat CC (saskatīju, ka kārba oriģināla derēja )

Bija daudz arī vienkārši simpatiski un kopti auto.

Mans Jet-favorīts žēl man nav bildes, tik pēc tam pamanīju, disku iekša ir apšūta ar ādu. Starp citu, tas ir ikdienas auto (darbs-mājas)

Kad Latvijā ko tādu varēs ieraudzīt -
Scirocco MK1, Scirocco MK2, Scirocco MK3?

Ekskluzīvie diski, taisīti pēc pasūtījuma uzzināju vēlāk, ka atbrauca ar citiem diskiem , laikam ļoti dārgi sanāca.

Maskava, var manīt, ne?

Balva par 1.vietu (tālākais braucējs),  es šokā un šausmīgi priecīgs par iegūto (nākamam bija 1100km) Un balva par 3.vietu (skaļākais izpūtējs), pirmās vietas ieguvējam izpūtēja vispār nebija.

Īsts, neviltots prieks.

Viper gruun (Scirocco mk3 krāsa VS Lamborgini krāsa)

Rat Style, beidzot parādīja priekš kam uz bagāžnieka trīsritenis (pus viena vieta pasažierim)

Otras vietas ieguvējs konkursā "Retro" Scirocco, Miša no Ļvovas,  Kamei-kamei-kamei, kad Latvijā kādam beidzot tāds būs, baigi patīk

Golf mk2 stūrītis

Mēs kārtējo reizi izbraucām no teritorijas (pēc arbūziem ) un pa ceļam ieraudzījām šo eksemplāru, viņš brauca uz "Ēdem" . Es atvēru logu un māju, lai šis apstājās, lai nobildētu, diemžēl tā bilde vienalga miglaina sanāca, un vienīga . Kad atgriezos, šis jau bija nozudis.

Šis bija labi izdomāts, ne vienā sekundē tur nebija tukšs, arī meita pielika savu roku.

Paziņas no Baltkrievijas (scirocco.ru) atbrauca, lai gan ne gruži ar VW, bet atbrauca sapazīties, paskatīties uz citiem.

Telšu pilsētiņa.

Auto atļāva turēt samēra tuvu , kas tādiem kā mēs, bija ļoti ērti.

Žēl, bet pasākuma pirmā diena tuvojas beigām, un tā kā pirmdien mums jābūt atpakaļ Rīgā, bet priekšā ir 20h garš brauciens, mēs sākām lēnām taisīties braucienam mājās.

Tad, kad jau biju aizbraucis uz telšu pilsētiņu krāmēt mantas mašīnā, pēkšņi, dzirdu, ka no skatuves pa mikrofonu nosauc manu vārdu, es ielecu mašīnā (arbūzs uz ceļiem ) un skrienu līdz skatuvei. Izrādās esmu ieguvis 3.vietu konkursā "vizuāls tunings".  Kaus, eļļa, lietussargs

Diemžēl man nesanāca piedalīties otrā dienas pasākuma daļā - VW logotipa izveidošana no VW automobiļiem.

Cik man ir zināms ir uzstādīts un oficiāli reģistrēts jauns Ginessa rekords Ukrainā !!!

Kategorija "masas, izmēri"
Ukrainā lielākais logotips veidotais no īstiem auto
auto daudzums - 78
logotipa daudzums 56 m.

Atvadījamies un ar asarām acīs, mēs braucām mājās. Atkal tie paši 500km no Kijevas līdz UA-PL robežai, atkal tas pats stats ar to „guļošo policistu” uz robežas, tā pati sejas izteiksme robežsargam, tikai šoreiz citai maiņai.

Mājās atbraucām plkst. 4:30,  kamēr guļošie bērni bija aiznesti, mantas , balvas... nu jau bija plkst. 5:30 no rīta.

6:30 pieceļamies un braucam uz Darbu.

Urrra !! Brīvdienas, kuras neaizmirsīsim nekad mūžā!

Kopsavilkums.

Pasākumā valdīja brīva un ļoti viegla atmosfēra. Pasākums bija organizēts ĻOTI kvalitatīvi, neskatoties uz tik lieli dalībnieku apjomu viss notika gludi, raiti un bez aizķeršanām. Organizatori ir pamatīgi pastrādājuši! Vēlreiz grību izteikt pateicību organizatoriem par apņēmību un pacietību un gribu novēlēt, lai nākošgad , lai nākošgad pasākums ir vismaz tik pat labs, kā šīs.

Ilgmārs (sciroco) un Viktorija (Nika)

2012.07.28  14:37, Scirocco administrācija

no: smaicha 18.08.17 12:08

Margots-Corrado II
no: Margots 18.08.17 01:08

Izskatas, ka labs scirocco tirgojas - ss.lv, mobile.de, ebay.de u.c.
no: sciroco 17.08.17 17:08

Kas jauns vietņu katalogā
1.  www.scirocco-club.ru
www.scirocco-club.ru apsk. 1555
2.  Scirocco-Club Dissen e.V.